Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

*Νέες δημιουργίες*

Καλημέρα φίλες μου τι κάνετε?ελπίζω να είστε όλες καλά!!!!
Σήμερα ο καιρός μας τα χάλασε για τα καλά και εκεί που ετοιμάζόμουν για θάλασσα να σου και πιάνει βροχή..καλοκαίρι σου λέει μετά κι ας είναι μέσα Ιούνη!
Κι αφού καθίσαμε σπίτι είπα να δημιουργήσω...μάλλον η βροχή μου έφερε και έμπνευση..!!!

Δείτε μερικά σκουλαρικάκια...







Και μερικά βραχιολάκια για το πόδι..........






Αυτά για σήμερα!!!
Αύριο θα σας δείξω παπουτσάκια στολισμένα!!!
Σας φιλώ όλες..την καληνύχτα μου και να έχουμε μια υπέροχη εβδομάδα γεμάτη υγεία χαμόγελα και αισιοδοξία!!!!

8 σχόλια:

Unknown είπε...

το να μενεις σπιτι λοιπον ειναι δημιουργικο ... καλη εβδομαδα ευχομαι κ να πω οτι μου αρεσαν ολα πολυ αλλα λιγο περισσοτερο τα βραχιολακια σου..μπραβο

Kid'sART by Angie είπε...

πολυ δροσερα και καλοκαιρινα χρωματα!μπραβο σου!!!περιμενω να δω και τα επομενα!!!!καλη εβδομαδα να εχουμε!

Unknown είπε...

μπράβο φιλενάδα...αυτά τα κρεμαστά με τις πορτοκαλί και πράσινες...όνειρο. Τα βραχιόλια σου επίσης..

Magdalene είπε...

Σας ευχαριστώ όλες τόσο πολυυυύ!!!

*Λένα μου ειλικρινά όταν είμαι σπίτι δεν κάθομαι ήσυχη με όλο και κάτι καταπιάνομαι!Φιλάκια και σ'ευχαριστωωωώ!!!

*Angie μου τα λατρεύω κι εγώ τα χρωματιστά χειμώνα καλοκαίρι!!!Τα επόμενα κι αυτά σίγουρα θα είναι με πολύ χρώμα!!Φιλάκια!!

*Μαριλένα μου να είσαι καλά σ'ευχαριστώ πολύ!!!!

Φιλάκια!!!!

el.mar είπε...

Αχ Μαγδάκι μου είναι πολύ πολύ όμορφα!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!
Καλή συνέχεια!!!!

Magdalene είπε...

Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου γλυκό να είσαι καλά!!!
Φιλάκια!!!!

Ειρήνη είπε...

Τελικά ο καιρός έχει και τα καλά του ;)
Μπράβο κοριτσάκι!!!

Magdalene είπε...

Εχεις δίκιο Ειρηνάκι!!!αμα εχεις εμπνευση δεν παει να ριχνει και καρέκλες..χεχε

Φιλάκια πολλα!!!!