Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

*Και η τυχερή είναι.................*

Καλησπέρα σε όλη την όμορφη γειτονειά!!!!!
Εύχομαι να είστε όλες και όλοι καλά!!!
Από ότι βλέπω σήμερα μπήκε για τα καλά ο χειμώνας, ώρα να βγάλουμε πουλόβερ και μπότες!!!
Χτες λοιπόν ήταν η τελευταία μέρα του διαγωνισμούλη μας σήμερα έγινε η κλήρωση!!! Αν και ήταν σχετικά λίγες οι συμμετοχές σημασία έχει ότι και μόνο που περνάτε από το σπιτικό μου με γεμίζετε χαρά και δύναμη να συνεχίζω να κάνω αυτό που αγαπώ...τα σχόλιά σας είναι πάντα δεκτά και χρήσιμα για να γίνομαι καλύτερη!!!Σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ που μπαίνετε στον κόπο να με επισκέπτεστε για τα τόσο όμορφα λόγια που μου γράφετε!!!!

Και η νηκήτρια είναι..............





η  Maria N. από http://decoupagecreations.blogspot.com/

Μαρία μου συγχαρητήρια....στείλε μου στο magda_cheil@hotmail.com τη διεύθυνσή σου και πολύ σύντομα θα λάβεις το δωράκι σου!!!

Φιλάκια!!!!!




3 σχόλια:

Maria είπε...

Ευχαριστω Μαγδα μου ....ευχαριστώ παρα πολυ!!!!! :)

el.mar είπε...

Συγχαρητήρια στην τυχερή!!!
Μαγδάκι περιμένουμε νέες δημιουργίες..Φιλάκια!!!!!!!

Magdalene είπε...

Συγχαρητήρια Μαράκι!!!
Το δωράκι ετοιμάζεται για το ταξίδι του στην πατρίδα!!! (είμαι και από τα Χανιά)!Φιλάκια!!!

Κουνελάκι μου ετοιμάζω διάφορα πραγματάκια σύντομα!!!!Φιλάκια!!!