Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

*Πολλά και διάφορα-μαθαίνοντας βελονάκι*

Γειά σας φίλες μου!!!!Τι μου κάνετε??
Εδώ είμαι πάλι για να σας δείξω μερικά κοσμηματάκια που έφτιαξα τις προάλλες...
Και ναι μαθαίνω και βελονάκι και ομολογώ πως έχω κολλήσει....μου μαθαίνει η μαμά μου και το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον..(η μαμά χρυσοχέρα από βελονάκι μέχρι μακραμέ και κοπανέλι, κοφτά κεντήματα και ράψιμο..μάλλον σε εκείνη έμοιασα..χεχε)








Πώς σας φαίνονται???
Καλό Σαβ/κο να περάσετε όμορφα και να ξεκουραστείτε!!!!
Φιλάκια πολλά!!!

8 σχόλια:

Μαρία είπε...

Αχ Μάγδα μου είναι πανέμορφα..μπράβο σου..φιλάκια

Christina Perraki είπε...

Καλημέρα Μάγδα!
Χάρηκα πολύ σήμερα το πρωί που μπήκα στο blog μου και σε βρήκα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
Χριστίνα!
http://www.fauxbilicious.blogspot.com

KaPaworld είπε...

Καλημέρα...ήσουν πολύ δημιουργική τις τελευταίες μέρες!Ομορφα...

Chara Sotiropoulou είπε...

Πολύ όμορφα όλα!εύχομαι να έχουμε κουράγιο και δύναμη να δημιουργούμε όμορφα πράγματα που ομορφαίνουν τισ στιγμές μας! Σε περιμένω και στο δικό μου μπλογκ με πολύ χαρά!
http://jiubilo.blogspot.com/

Sophie είπε...

Μάγδα μου είναι πανέμορφα όλα τα κοσμηματάκια σου κάνεις καταπληκτική δουλειά μπράβο!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

neli είπε...

Υπεροχα πραγματικα ολα!!!!!!!

Magdalene είπε...

Σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ!!!
Χαίρομαι που σας αρέσουν...με κάνετε και αισθάνομαι πολύ χαρούμενη με τα τόσα όμορφα σας λόγια!!!
τίποτα να μην μας σταματάει από τις δημιουργίες!!!

Φιλάκια πολλα!!!

Marie είπε...

Μαγδάκι μου είναι πολύ πολύ όμορφα!!! Μπράβο σου! Φιλάκια!