Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

* Όμορφη Κυριακή με βραβείο *

Καλησπέρα σας φίλες μου!!!!!!!!!
Τί όμορφη μέρα σήμερα δεν νομίζετε??!!!
Ας αφήσουμε λίγο τον ήλιο να ζεστάνει τις καρδιές όλων μας και να συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε και να χαμογελάμε....μην ξεχνάμε ότι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!!!!
Θέλω να πω λοιπόν ένα μεγάλο ευχαριστώ σε δυό καλές μου μπλοκοφίλες την  Λένα από τα διάφορα καλούδια και την Marie από το Marie-Meraki που χάρισαν αυτό το βραβειάκι!!!!

Ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια για την τιμή ναμου χαρίσετε αυτό το βραβείο!!!!!! :

Κι εγώ με τη σειρά μου το χαρίζω σε μερικές φίλες μου

Υ.Γ. αύριο το βράδυ θα γίνει η κλήρωση για το διαγωνισμό!!!!

Πολλά φιλιά!!!!!


2 σχόλια:

Fanypap είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!πανέμορφες οι δημιουργίες σου, ειδικά τα σκουλαρικάκια. μπράβο!!φιλάκια.

EvaG είπε...

Καλημέρα , καλή εβδομάδα.Να το χαίρεσαι το δωράκι σου.!!!!!