Κυριακή 14 Απριλίου 2013

*Καλώς επιστρέψαμε με διαγωνισμό*

Καλησπέρα φίλοι μου!!!!
Τι κάνετε???
Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!
Μετά από τόσους μήνες απουσίας και η αλήθεια είναι ότι μου λείψατε, επέστρεψα με διαγωνισμούλη για το καλως όρισμα στης άνοιξης και της γλυκιάς μου μπέμπας που θα γίνει 3 μηνών σε λίγες μέρες!!!!!!

Ο διαγωνισμός ισχύει στη σελίδα μου στο Facebook!
Το μόνο λοιπόν που εχετε να κάνετε είναι:

1) Like στη σελίδα μου στο Facebook: *Χειροποίητες δημιουργίες*
2) Like ή comment μέσα στη φωτό
3) Κοινοποίηση της φωτό στο προφίλ σας


    και για όποιον δεν έχει FB θα μετρηθεί το σχόλιο που θα κάνει εδώ στην ανάρτηση!!!!                                                                                                              

Το δωράκι που θα κληρωθεί είναι αυτά τα υπέροχα σκουλαρίκια
 
Ο διαγωνισμός ισχύει από σήμερα έως την Κυριακή του Πάσχα 5/05/13!!!!!!!!!!!!

Περιμένω συμμετοχές!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα
Να τα εκατοστήσει η μπεμπούλα σου
Φιλάκια ...

Marie είπε...

Δυστυχώς Μάγδα μου δεν έχω fb άρα δε μπορώ να συμμετάσχω :( Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να το κοινοποιήσω στο μπάνερ μου και πάω αμέσως! Πολλά φιλάκια!!! Να χαίρεσαι την αξιολάτρευτη μπεμπούλα σου!!!!

Magdalene είπε...

Σ'ευχαριστώ Μαρία Έλενα να σαι καλα!!!!
Φιλάκια!!!

Magdalene είπε...

Μαρία μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Επειδή μπορεί να μην έχουν κάποιες φίλες FB θα μετρηθούν και τα σχόλια από εδώ!!!
Άρα συμμετέχεις κι εσύ και όποιος άλλος κάνει σχόλιο εδώ!!!

Πολλά φιλιά!!!!!

Marie είπε...

Ωραία!!! Μέσα κι εγώ λοιπόν! Φιλιά!

Σόφη είπε...

Καλώς σε βρίσκω!!! Να σου ζήσει η μικρή ζουζούνα!!! Εμένα είναι 8 μηνών ο μικρός μου! Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις! Θα τα λέμε συχνά! Φιλιά

Κουνελιτσα! είπε...

Θα λαβω μερος σου δινω το ειμαιλ μου pspentzou@hotmail.com